Sık Sorulan Sorular
Fiba Telekom A.Ş.
Hizmetiniz yasal mı?
Şirketimiz Fiba Telekom, Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu tarafından verilen İnternet Servis Sağlayıcılığı yetki belgesi ile hizmet vermektedir
Abonelik için telefon hattı gerekli midir?
Hayır telefon aboneliğine ihtiyaç yoktur
Alt yapıma uygun interneti nasıl öğrenirim ?
Altyapı sorgulama ekranından adresinizi yazıp alt yapı bilgilerinizi görebilirsiniz
Başka bir İnternet Sağlayıcı firmasından Fiba Telekom’a nasıl geçiş yapabilirim?
Taahhüt olmayan herhangi bir internet aboneliği hiçbir ek ücret ödenmeden Fiba Telekom’a taşınabilmektedir. Geçiş süresi 2 gündür
Başka bir internet sağlayıcı firmasına geçiş ücreti var mı?
Başka bir internet sağlayıcı firmasına geçiş ücreti yoktur!
Nakil işlemi nasıl gerçekleşiyor?
Nakil işlemi için yeni adresinizi vermeniz yeterlidir
Kurulum ve aktivasyon ücreti var mı?
Kurulum ve Aktivasyon ücretimiz 500TL dir
Taahhüt ve cayma bedeli var mı?
Tüm tarifelerimiz taahhütsüzdür, istediğiniz zaman iptal etme hakkına sahipsiniz.
Yeni başvuru için gerekli bilgiler nelerdir?
Açık adres, telefon numarası ve kimlik yeterlidir
E-Devlet üzerinden nasıl başvuru yapabilirim?
E-Devlet üzerinden başvuru yapmak için bağlantıya tıklayabilirsiniz
faturamı nasıl ödeyabilirim?
Online işlemler sayfamızdan size gönderdiğimiz kullanıcı adı ve şifre ile giriş yapıp faturanızı ödeyebilirsiniz
Geçiş işlemi kaç gün sürüyor? Gerekli bilgiler neler?
2 gün (48 saat) geçiş süreci sürüyor. Gerekli bilgiler kullanmış olduğunuz internet sağlayıcı firmasının size vermiş olduğu hizmet numarası,kimlik ve adres bilgileriniz
Hizmet başladıktan sonra karşılaşacağım sorunlar için nasıl yardım alabilirim ?
Fibatelekom aboneliğiniz süresince en çok ihtiyaç duyduğunuz konularda 0543 232 42 17 numaralı hasttan bize ulaşabilirsiniz